vrijdag 1 juli 2011

TEXTIELKUNSTBUS.

Vanaf september 2011 rijdt er een bus door blogland.
De Textielkunstbus.
Stap in en ontdek met ons de ongekende mogelijkheden van textiel in de
breedste zin van het woord.
Marleen en Gea zijn chauffeur en reisleiders door het land van lapjes
en draadjes   in combinatie met alles wat we onderweg tegenkomen en
ons een goed gevoel geven in de verwerking
Het wordt een avontuurlijke reis vol verrassingen.
 Soms slaan we een
klein weggetje in om te kijken wat het effect is van bv. verf op
textiel of we gebruiken metaaldraad om te naaien.
En een andere keer onderzoeken we de rekbaarheid van wol
of nemen we een proef door met lijm de lapjes te bewerken
Het vertrekpunt en de vertrektijden worden op
http://dkquiltart.blogspot.com/  en
http://opoesnieuwtjes.blogspot.com/   bekend gemaakt
De Textielkunstbus

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik verheug me op de reis, wie gaat er mee?
Liefs Gea

DEKAKADO zei

Ik ook. En zit al achter het stuur van de bus.Binnenkort starten we de bus.Instapmogelijkheid volgt nog.Groetjes, Marleen.

susie zei

Blog nr 4 ?? Ik ga deze ook volgen Marleen, ben erg benieuwd :)

Prettige vakantie !

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik ben al ingestapt.
Ben erg benieuwd.
groetjes Marja