dinsdag 13 september 2011

TEXTIELKUNSTBUS.


Met stiften op fotopapier.

Gea en ik starten op 1 oktober de TEXTIELKUNSTBUS
Het heeft nog heel wat voeten/wielen in de aarde.


Maar goed, aldoende leer ik.
Wordpress is voor mij onbekend, maar dat zal dan wel snel veranderen.
Soms ga je met de stroom mee en achteraf blijkt het dan goed te zijn geweest.


Gea is een kei in het uitvoeren van zulke akties.

We maken allebei een kunstbus van textiel.

Die van mij is al aardig op weg om een heuse bus te worden.

Eerst heb ik een tekening gemaakt en daarna ben ik het gaan uitwerken met textiel.

Wil je de textielbus van Gea zien kijk dan even op "textielkunstbus" .



Tevens probeer ik mijn "nieuwe" naaimachine uit op dit "bol"werk.

Je snapt wel dat de dagen veeeel te kort zijn.

Meer foto's volgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel erg mooi
Maar onze nieuwe blog is niet van Yahoo maar Wordpress
Maar wie weet verandert dat nog wel
ha ha
Liefs Gea