maandag 18 juni 2012

UTEE.

Het was weer een gezellig, creatief, kunstzinnig samenzijn.
De zon scheen, dus Bianca en ik konden lekker buiten onze kunsten uitproberen.

Utee en diepvriesmethode.

We hebben onze kennis en ervaring gebundeld en dat gaf prima en verrassende resultaten.
We hadden het plan om speciaal deze dag UTEE embossinpoeder uit te proberen.



Hier hebben we een plaatje op een 5 eurocent munt geplakt.
Daarna versamark er over en toen met de heatgun verwarmd.
Mooi he?! Je zou er ook een foto onder kunnen plakken.



Hier heb ik het papier eerst door de cuttlebug gedraaid met een embossingplaat.
Dat gaf weer een ander resultaat.
De versamark pakte alleen de bovenste laag, zoals we al hadden verwacht en dat werd super gaaf.
Gelukkig bleven we heerlijk relaxed, ondanks de opwindende effecten.
En nu geniet ik nog na van deze fijne dag en.......
.
 van de PRACHTIGE grote aquarelkaart van.....Bianca.  Mooi he?!!!

Oh ja, we zijn ook nog naar de stempelwinkel geweest.
En de volgende keer laat ik nog 2 technieken zien die onze aandacht kregen.


9 opmerkingen:

Gery zei

Wat hebben jullie beiden heerlijk van alles uitgeprobeerd!!
Lijkt me ontzettend gezellig ook.
Die allereerste kaart... wat een geweldige kleuren!!!
Ja, Utee is ook weer leuk spul om mee te werken.
Heb altijd het idee, dat het de onderliggende kleuren versterkt.
Trouwens de laatste aquarelkaart is ook schitterend!!
Ben echt benieuwd naar de rest.
Groetjes Gery

Hermien (Sproet) zei

he, dat klinkt (en ziet er) benijdenswaardig gezellig en leuk uit , ik ken utee niet zo..lijkt wel een beetje op emailleren als ik zo die stuiver zie?
Heerlijk zo saampjes een dagje aan de knutsel en dan allerlei dingen zien ontstaan!

Bianca Kalksma zei

oh wat heb je er een leuk blogbericht van gemaakt, super! Écht nagenieten :) :) Mijn blogbericht komt er aan maar nog niet vandaag ;) Je hebt mijn aquarelkaart wel heel mooi op de foto gezet, de kleuren komen goed over! Ben benieuwd naar je volgende berichten! :)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een leuke berichten en wat een plezier hebben jullie weer gehad met freubelen. maar bovenal wat een schitterende werken gemaakt. Super mooi. Ook de aquarel van Bianca, erg mooi. Kijk uit naar het volgende bericht van jullie samen.
lieve groetjes Marja

Berlinde zei

Wat ziet dit er allemaal mooi uit Marleen, leuk om samen verschillende technieken uit te proberen!
De aquarelkaart die je gekregen hebt is ook super!
Lieve groetjes, Berlinde

christina zei

wat hebben jullie prachtige dingen gemaakt. Ik kan er niets aan doen, maar die grote foto blijft toch mijn favoriete, want dat zijn helemaal mijn kleuren.

Jeany zei

jajaja, leuk..... zucht... wrijf het er maar in... gezellig met z'n 2-en.....zucht.... had ik ook wel gewild hoor. ☺ maar ja, mie woont ver af. Nou alle gekkigheid op een stokje, het ziet er super leuk uit meid, en de kaart van Bianca is helemaal prachtig!!!

Jolette zei

Wat een leuke experimenten!!!

Hannie de Beer zei

Prachtige experimenten! Vooral de eerste foto met het embossing en andere bewerkingen is prachtig! En dan ook het kleine aquarelletje natuurlijk. Maar eigenlijk zijn het allemaal kleine kunstwerkjes!