woensdag 18 september 2013

MIXED MEDIA KAARTEN.


 Materialen, zie vorige post.

Werkwijze:

Plak krantenknipsel op papier.
Teken hierover met een zwarte stift.
Aquarelleer de voorstelling.
Schilder de achtergrond.
Werk evt. bij met pastelkrijt oid.
Lak het geheel met acryllak.

Het bevalt mij altijd goed om gewoon ergens te beginnen en dan zie ik wel waar ik uitkom.
Dit vind ik spannend en inspirerend en zo ontstaan er vaak de leukste creaties.
Soms ook niet hoor, maar dan laat ik het een poosje liggen en kijk er later weer naar en dan wordt het zomaar 1 van mijn toppers.

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Alweer een pracht collectie kaarten, wat een leuke techniek!

Willy zei

Wat een prachtige serie. Fijn dat je een korte beschrijving geeft. Klinkt zo simpel maar het is volgens mij toch een hele kunst!

christina zei

werkelijk schitterend.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat schitterend werk Marleen. Echt prachtig en gaaf op het krantenpapier
lieve groetjes Marja

Voske zei

Mooie kaarten, Mooi effect met dat krantenpapier.

Bianca Kalksma zei

Ik vind ze ge wel dig. GEWELDIG!! Mochten we in december tijd over hebben (wat ik niet verwacht haha) dan ... ;) Mooi echt mooi!